Monday, August 01, 2016

Promosi Raya Kaw-Kaw Domino's Pizza Sehingga 14 Ogos 2016

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Hai korang..!!! Diam tak diam, hari terakhir Syawal pun bakal tiba..maka berakhirlah Raya Aidilfitri yang dirai selama sebulan...

Tapi tapi tapi....Promosi Raya Kaw-Kaw Domino’s Pizza masih berlangsung lagi..!!!!!


Kalau korang peminat Domino’s Pizza, korang wajib baca entry ini sampai habis untuk korang tahu lebih lanjut lagi berkaitan promosi Raya Kaw-Kaw Domino’s Pizza. Sempena berlangsungnya promosi ini, para pelanggan Domino’s Pizza berpeluang untuk menikmati penjimatan yang hebat melalui tawaran ‘value-for-money’. Nak tahu lebih lanjut?

Sepanjang promosi Raya Kaw-Kaw Domino’s Pizza ini, setiap pembelian mana-mana 2 Pizza Deals, para pelanggan boleh membuat tambahan pizza sama ada 1 regular pizza, 2 regular pizza atau pun 3 regular pizza dengan tawaran harga berikut:

§  1 Regular Pizza = tambah RM15
§  2 Regular Pizzas = tambah RM25
§  3 Regular Pizzas = tambah RM35

Ikuti langkah ini untuk korang buat tempahan

Dengan pembelian 2 Pizza Deals, korang sememangnya dah boleh jimat sebanyak RM23.60...Dengan adanya promosi Raya Kaw-Kaw Domino’s Pizza ini pula, korang boleh nikmati penjimatan sehingga RM45.50 !!!! Alahai....murahnya...boleh sangatlah kalau nak buat jamuan makan tengahari di Pejabat tu...

Apa lagi yang menarik sepanjang promosi Raya Kaw-Kaw Domino’s Pizza ini???

Tawaran istimewa buat pelanggan yang membuat tempahan secara atas talian. Pelanggan yang membuat tempahan secara atas talian bakal menerima 3 minuman Tropicana Frutz 330ml secara PERCUMA. Selagi stok masih ada..!!!

Promosi Raya Kaw-Kaw Domino’s Pizza ini boleh dinikmati oleh semua pelanggan Domino’s Pizza sama ada yang membuat tempahan secara atas talian, Take-Away mahu pun Dine-In di mana-mana 163 cawangan Domino’s Pizza yang ada di Malaysia. Promosi ini akan berlangsung sehingga 14 Ogos 2016 sahaja..!!!

Jom tengok antara pizza menjadi pilihan ramai...Banyak lagi menu pizza yang selain ada dalam gambar di bawah untuk korang pilih...


Spicy Sambal. Achik suka yang ni...Pedas..!




Extravaganza

Combination of 2 pizzas. Korang boleh order Half & Half...Yang ni tak silap Achik separuh yang ada udang tu Sambal Surf & Turf, separuh lagi Classic Chicken.


Tuna Temptation. Yang ni pun sedap..!


Spicy Sausage. Yang ni pedas sikit..tapi tak sepedas Spicy Sambal. Ni antara Favourite Pizza Achik..

Jadi, jangan tunggu hingga saat akhir baru nak order pizza korang...dari sekarang dah boleh rancang untuk buat tempahan. Kenapa? Sebabnya, Domino’s Pizza telah buat penambahbaikan pada sistem tempahan pizzanya. Pelanggan boleh membuat tempahan 7 hari lebih awal dengan pelbagai pilihan bayaran sama ada bayar secara Tunai, Domino’s debit dan Kredit Kad. Tempahan secara awal ini boleh dibuat sama ada melalui panggilan telefon, secara atas talian atau pun ke kaunter Domino’s Pizza yang berdekatan.

Selain pizza, banyak juga hidangan Add-on yang boleh korang cuba...Antaranya Banana Kaya Dessert, BBQ Baked Meatballs, Chezzy Mozarella Stick dan banyak lagi.


Banana Kaya Dessert


BBQ Baked Meatballs

Cheezy Mozarella Stick ni pun sedap...ni gambar Achik ambil dari website Dominos. Gambar asal yang Achik close up dah terdelete..huhuhuhu..nangis tak dapat tunjuk kat korang...

Walau pun tempahan pizza boleh dibuat 7 hari lebih awal, Domino’s Pizza masih lagi mengekalkan jaminan servis penghantaran pizza dalam tempoh 30 minit. Sekiranya pizza tiba lewat, pelanggan akan diberi voucher percuma Regular Pizza untuk digunakan dalam pembelian akan datang. Manakala bagi pelanggan yang membuat tempahan take-away, Domino’s Pizza tetap menjanjikan pizza korang siap dalam masa 15 minit atau sekiranya lewat, pelanggan akan menerima voucher free Personal Pizza untuk digunakan dalam pembelian akan datang.


Antara blogger yang hadir meraikan Raya Kaw-Kaw Domino's Pizza

Achik memang menggemari Domino’s Pizza berbanding pizza lain yang ada di pasaran. Malah Domino’s Pizza sentiasa mengadakan promosi dengan menawarkan combo pizza pada harga yang menarik..

Buat peminat Domino’s Pizza di luar sana, korang boleh layari www.dominos.com.my untuk dapatkan maklumat lanjut berkaitan promosi Raya Kaw-Kaw Domino’s Pizza.

Jangan lupa Like FB di www.facebook.com/DominosMY dan follow IG www.instagram.com/dominosMY

#DominosMY



Terima kasih Domino's Pizza...!

~ Achik ~

No comments:

Post a Comment