Wednesday, August 22, 2012

Hari Raya ~ Perut Terkejut...!!

Assalamualaikum & salam sejahtera...

Adoiiiiii...akitnyerrrrrrrrrrr.....!!!!! hari ni sajer sudah 4x cheq melepas....kalo la melepas tu leh tambahkan keuntungan pelaburan, banyak kali nk melepas pun takpe....huhuhu..pengotoqqqq... =P

Gini ler gamaknyer...sebelum subuh bangun berlari pi bilik ayaq.....lepas subuh pun berlari lagi pi bilik ayaq....tengah duk minum pagi pun leh berlari pi bilik ayaq...aiyoyoo....kalo bilik air tu leh bercakap mau dia kate, "takde orang lain ker yang nk masuk bilik air ni...asik muka ko jerrrrrrrr"..........hahahaha..

Tuler kan..makan tak ingat...padahal sebelum pi beraya dh beringat dh..takleh makan byk2, nnti berat naik...tapi dh pi beraya kan..org jemput makan, rezeki pun depan mata, takkan nk tengok jerkkkkkk.....hihihihih...so makan la dlm kuantiti yg sedikit...walaupun kuantiti nyer sedikit, tapi pelbagai jenis makanan dh masuk dlm perut ni, jawabnyer perut pun bagi warning ar kat tuan punyer perutttt....haaaaaa...rase kan.....sesuai sangat la...raya ke-4, 4 kali jugak la melepas....

Pesanan kat korang semua, hati2 ler biler beraya tu..makan tu beringat la kan...bukan nk kate umah yg korang pi beraya, makanan2 nyer akan buat korang sakit perut TAPI cara pemakanan korang yang main balun jer semua yg ada..tu yang akan buat perut korang meragam...contoh nyerrrrrr cheq ler... =)

Nasihat kat org pandai...tapi diri sendiri yang terlupa kannnn...apa2 pun Alhamdulillah perut dh ok skit.....leh sambung membalun dkt Kedah plak...

###

1 comment: