Tuesday, August 25, 2015

Choose good skin. Choose CETAPHIL

Alhamdulillah..

Achik telah diberi peluang untuk mencuba sendiri produk penjagaan kulit daripada Cetaphil.

Cleanser dan Moisturizing Cream daripada Cetaphil.


Setelah beberapa hari mencuba Cleanser dan Moisturizing Cream ini, Achik dapat rasakan terdapat perubahan pada kulit muka Achik. Ini kerana cleanser dan moisturizing cream ini betul-betul membuat kulit muka Achik menjadi lebih lembut. Rasa seronok mengusap pipi sendiri.


Cetaphil Gentle Skin Cleanser

Cleanser ini sesuai untuk semua jenis normal dan Dry. Bukan sahaja sesuai untuk muka, malah ianya boleh digunakan pada diseluruh badan anda juga. Susah untuk kita dapatkan rangkaian produk di pasaran yang boleh digunakan di muka dan badan, Cetaphil Gentle  Skin Cleanser ini memberi kesan yang menarik pada kulit anda tanpa menyebabkan skin irritation.

Antara lain kelebihan yang terdapat pada cleanser ini adalah
*pH-balanced non-soap formulation
*boleh digunakan dengan atau tanpa air.


Gentle Skin Cleanser ini merupakan antara produk terlaris dan menjadi kegilaan pengguna produk Cetaphil. Ianya memang sesuai untuk jenis kulit memerlukan penjagaan yang teliti termasuk those of rosacea-prone skin.



Moisturizing Cream


Sumber yang Achik perolehi daripada website Cetaphil mengatakan yang 
Cetaphil Moisturizing Cream contains a superior system of extra-strength emollients and humectants clinically proven to bind water to the skin and prevent moisture loss. The result is long-lasting relief for even severely dry skin. The non-greasy formula is excellent for hands, feet, elbows, knees, and any other areas that require intensive moisturization.


Selain itu, Moisturizing Cream dari Cetaphil ini dapat membantu melembapkan kulit yang sensitif dan kulit kering berpanjangan. Ianya juga baik untuk mereka yang mempunyai masalah ekzema.

Telah terbukti secara klinikal bahawa Moisturizing Cream ini dapat bertindak dengan serta merta untuk melegakan kulit gatal akibat kulit yang kering. Ianya mempunyai formula yang unit untuk membekal air kepada kulit dan membantu mencegah kelembapan kulit hilang disebabkan faktor persekitaran dan faktor-faktor lain.



*******

Untuk dapatkan maklumat lebih lanjut berkaitan rangkaian produk Cetaphil bolehlah layari laman web dan FB rasmi Cetaphil seperti di bawah

Website rasmi : Cetaphil Malaysia

Official FB : Cetaphil Malaysia



Terasa kulit muka Achik lebih lembut selepas menggunakan produk Cetaphil. Achik pasti beli produk penjagaan kulit setelah mendapati ianya bersesuaian dengan kulit Achik.

Korang pun sama. Jangan lupa cuba...!!!



~ Achik ~


No comments:

Post a Comment