Friday, September 09, 2016

Promosi Belle La Belle di Lazada Sempena Fashion Big Brand Sale

Assalamualaikum dan salam salam sejahtera...

Wahhh...sedang hangat berlangsung ketika ini adalah Fashion Big Brand Sale di Lazada yang telah pun bermula sejak 05 September 2016 hingga 11 September 2016. Apa yang menariknya, banyak baju dari pereka fesyen yang terkenal turut serta dalam Lazada Fashion Big Brand Sale. Antara jenama pakaian wanita yang turut serta dalam Fashion Big Brand Sale ini adalah Belle La Belle.


Seperti yang korang semua sedia maklum, Lazada sangat menitikberatkan kualiti barangan yang dijual di laman web rasmi Lazada. Setiap barang / pakaian yang dijual di laman web rasmi Lazada adalah barang original yang diperoleh secara langsung daripada pengeluar barangan tersebut. Lebih menarik lagi, sungguh pun ianya merupakan barang original daripada pengeluarnya, namun harga yang ditawarkan oleh Lazada sangat eksklusif dan lebih rendah daripada harga di pasaran mahu pun di mana-mana kedai atau pun butik fesyen.

Sempena Fashion Big Brand Sale yang sedang berlangsung di Lazada, Achik telah diberi peluang untuk mencuba sendiri BelleLabelle Azalea Kaftan keluaran Belle La Belle yang dijual secara eksklusif di www.lazada.com.my

Potongan yang longgar dan hiasan pada bahu kaftan yang tidak sarat

Apa yang menarik dengan Belle Labella Azalea Kaftan ini adalah potongan kaftannya longgar dan tidak mengikut bentuk badan. Ianya sangat sesuai digayakan oleh perempuan muslimah yang sangat menitikberatkan potongan pakaian yang dipakai.

Model menggayakan saiz L. Oh ye...model ni kakak Achik tau. Saiz L memang sesuai digayakan oleh kakak Achik..

Sungguh pun warna Belle Labelle Azalea Kaftan ini berkonsepkan ‘plain color’, tetapi rekaan eksklusif pada bahu Kaftan keluaran Belle La Belle ini membuatkan si pemakainya tampil eksklusif dan bergaya. Kombinasi kain berwarna maroon dan ‘detailing’ di bahu yang berwarna gold adalah pilihan bijak yang dibuat oleh perekanya.


‘detailing’ pada bahu yang berwarna Gold merupakan kombinasi yang menarik dengan warna kain yang berwarna maroon

Fabrik yang digunakan untuk menghasilkan Belle Labelle Azalea Kaftan ini juga merupakan fabrik yang berkualiti tinggi, tidak panas malah ianya tidak terlalu berat untuk digayakan. Selain warna maroon, Belle Labelle Azalea Kaftan turut didatangkan dengan warna putih. Cantik juga kaftan berwarna putih. Nampak suci murni je si pemakainya. 



Bersesuaian dengan Hari Raya AidilAdha yang bakal tiba tak lama, Achik rasa korang boleh gunakan kesempatan ini untuk dapatkan Belle Labelle Azalea Kaftan dari Lazada.com.my dengan harga promosi sempena Fashion Big Brand Sale.

Harga normal : RM185.00
Harga promosi : RM150.00

Berikut adalah ukuran Belle Labelle Azalea Kaftan untuk rujukan korang semua:

Shoulder x Bust x Waist x Hip x Kaftan Length

·         S (14” x 35.6” x 27.6” x 37.6” x 62”)
·         M (14.5” x 37.6” x 29.6” x 39.6” x 63”)
·         L (15” x 39.6” x 31.6” x 41.6” x 64”)
·         XL (16” x 41.6” x 33.6” x 43.6” x 65”)

Untuk yang berminat nak dapatkan koleksi Bella Labelle Azalea Kaftan atau mana-mana koleksi pakaian dari Belle La Belle boleh layari www.lazada.com.my/belle-la-belle/

Achik pun sempat menggayakan Bella Labelle Azalea Kaftan

Pastikan korang tak lepaskan peluang untuk membeli-belah di Lazada sempena Fashion Big Brand Sale yang akan berakhir pada 11 September 2016.

Fashion Big Brand Sale : 05 September 2016 – 11 September 2016


Jangan lupa masukkan kupon ni untuk korang nikmati diskaun:

COUPON CODE: FABIG20
Tarikh Tamat : 11 September 2016

Tidak lupa juga, sempena Hari Malaysia yang bakal tiba pada 16 September 2016, Lazada juga turut mengadakan Malaysia Day Sale yang akan berakhir pada 16 September 2016. Korang boleh klik gambar di bawah untuk mula membeli belah dan enjoy diskaun sehingga 30%.


COUPON CODE : MDAYSPECIAL30
Tarikh Tamat : 16 September 2016

Happy shopping korang!!

~ Achik ~








3 comments:

  1. Wau... Cantiknya baju ni... Murah pulak tu... Terbaik lah...

    ReplyDelete
  2. Wau... Cantiknya baju ni... Murah pulak tu... Terbaik lah...

    ReplyDelete