Tuesday, June 26, 2012

Rindu sama kamu BUDAK BIJAK..!

Assalamualaikum & salam sejahtera....

Cheq nak bagitahu yg cheq rindu kat budak bijak ni...!!! budak yg sangat cerdik, petah berkata-kata...ada jerk soalan yang dia nk tanye, lagi2 kalo lama tak jumpa dia....mama dia ada gak cite, kadang2 dia cakap kat mama dia, "achik tu sibuk je kan"..........."achik tu bila nak balik dari penang mama..?" hahahaahah....wafiq oh wafiq...memang budak bijak...! Balik bercuti 2 minggu lepas banyak betul soalan yg dia tanye.....nampak jerk cheq masuk pintu umah, terus dia panggil "achik....achik....." Tengah sibuk kemas beg, sibuk dia tanye "achik nk pegi mana? achik nak balik penang ker?" Achik rindu sama wafiq.....

Ni la dia gambar wafiq yg terkini...



Tengok tu...mana ler tak bijak...baru 3 tahun, tapi semangat buat homework..hahahah

Semoga Wafiq membesar jadik anak yang soleh & pintar...

No comments:

Post a comment