Friday, May 20, 2016

Hafidz Roshdi SAH Jadi Duta Maria Miracle !!

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Hai korang !!!! Siapa pernah dengar produk Maria Miracle? Korang tahu tak siapa duta produk Maria Miracle ni?

Tak tahu? Ok...meh nak story sikit...


Pada 14 Mei 2016 yang lalu bertempat di The Garage KL, telah berlangsungnya satu Majlis Memorandum antara Equal Herbs Sdn Bhd bersama Duta Maria Miracle, tidak lain tidak bukan Hafidz Roshdi. Siapa yang tak kenalkan dengan Hafidz Roshdi yang cukup terkenal dengan drama Tundukkan Playboy itu. Jadi, memilih Hafidz Roshdi sebagai Duta Produk Maria Miracle adalah pemilihan yang tepat memandangkan populariti artis itu yang sedang meningkat naik. Tahniah Achik ucapkan buat Hafidz Roshdi atas pelantikan sebagai duta produk Maria Miracle.

Pengarah Urusan Equal Herbs Sdn Bhd serta Pengasas Maria Miracle, Puan Maria Hasmin Marzuki bersama Hafidz Roshdi

Untuk makluman korang, sebelum diumumkan secara rasmi menjadi duta produk ini, Hafidz Roshdi telah terlebih dahulu mencuba produk Maria Miracle selama dua bulan dan terbukti produk Maria Miracle ini sangat membantu Hafidz Roshdi beraksi dengan bertenaga di set pengambaran. 


Pihak media dan jemputan juga telah dimaklumkan oleh Puan Maria bahawa pemilihan Hafidz sebagai Duta Produk adalah untuk membawa sedikit kelainan dalam industri makanan tambahan untuk kecantikan. Kalau dilihat produk-produk makanan tambahan yang berada di pasaran kebanyakkannya menggunakan selebriti wanita sebagai duta produk mereka. Berani menggambil risiko, Puan Maria percaya Hafidz mampu menjadi seorang ikon mahupun 'role model' yang baik buat anak muda di luar sana memandangkan Hafidz seorang yang menjaga tanggungjawabnya pada agama secara tidak langsung mampu menggalas tanggungjawab sebagai seorang duta produk.


Hafidz Roshdi kini sah duta produk Maria Miracle

Menerusi pelantikan Hafidz Roshdi sebagai Duta Produk Maria Miracle, Equal Herbs Sdn Bhd menyasarkan jumlah jualan sebanyak RM3 juta dalam tempoh 3 bulan menerusi rangka promosi yang dibuat termasuklah jelajah dalam Karnival PeaceYall.FM di Kuantan dalam masa terdekat, seterusnya ke Kedah pada bulan Julai nanti. Jelajah mempromosikan produk Maria Miracle akan diteruskan ke setiap negeri di seluruh Malaysia.

Hafidz Roshdi bersama team Equal Herbs Sdn Bhd

Sehingga kini sudah ada lebih 20 stokis di seluruh negara dan Equal Herbs Sdn Bhd berhasrat untuk menambah lagi stokis baru seberapa banyak yang mungkin. Strategi jualan produk ini akan diteruskan dengan usaha untuk memasuki pasaran Indonesia, Vietnam dan Brunei dalam tempoh dua tahun dengan modal RM500,000.00. Pihak syarikat berasa lebih yakin untuk melebarkan pasaran produk Maria Miracle kerana ianya mempunyai pengiktirafan halal daripada JAKIM dan kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Jadi, pengguna boleh ambil produk ini tanpa was-was.!

Antara produk kecantikan dari Maria Miracle. Semburan pada wajah mampu mengekalkan kecantikan penggunanya..

Kalau korang yang minat berniaga tu serta berminat nak jadi ejen, mini stokis atau buka stokis Maria Miracle, pihak Equal Herbs sangatlah mengalu-alukan dan akan menawarkan harga yang lebih berbaloi iaitu pembelian minima sebanyak 50 kotak dengan harga RM3,200.00 (untuk menjadi ejen), manakala minima 100 kotak dengan harga RM5,400.00 bagi mereka yang ingin menjadi stokis mini. Kalau nak jadi stokis pula, perlu membuat pembelian sebanyak 2000 kotak pada harga RM90,000.00.

Sebagai persediaan dan pelengkap ilmu tentang produk Maria Miracle ni, korang yang nak jadi ejen, mini stokis dan stokis akan diberi kelas online marketing dan FB ads secara percuma, dan kelas akan diadakan sebanyak 2 kali sebulan di ibu Pejabat Maria Miracle.

Setiap stokis yang berjaya membuat jualan sebanyak RM100,000.00 dan ke atas bakal menerima ganjaran dan hadiah yang menarik termasuklah kereta..!!!! wowww!!!!! 

If ada antara korang yang berminat, bolehlah hubungi talian berikut:
Telefon : 03-4162 9590
Hotline : 010-522 6202
Fax : 03-4162 9591

sempat bergambar dengan bro nico..kumpulan Nico turut hadir membuat persembahan pembukaan di majlis tersebut.


Ok...jom tengok apa yang menarik sangat dengan produk Maria Miracle ni...

Maria Miracle - Anti Aging

Sejenis serbuk kolagen yang lazat mengandungi ekstrak strawberi. Ianya terdiri daripada L-Cysteine, Asthaxanthin, Asis Askorbik dan L-Arginine yang boleh memberi korang kulit yang licin, muda, cerah dan putih berseri.

Kelebihan Maria Miracle (penggambilan yang konsisten)

* kulit lebih cerah dan gebu
* Kulit bersinar secara semulajadi
* Melembutkan, menegangkan dan menganjalkan struktur kulit
* Membantu mengatasi masalah kusam dan tidak berseri
* Mengecilkan Liang Roma
* Memberikan tenaga
* Pencerahan sekata satu badan dan meratakan tona kulit
* antioksidan untuk melambatkan anti penuaan
* Merawat masalah jerawat dari dalam dan memudarkan parut dan jerawat

Cara pengambilan Maria Miracle

i) Kemam sekali sehari sebelum tidur (semasa perut kosong @ 2 jam selepas makan)
ii) Elakkan minuman berkafein
iii) Amalkan minum air kosong yang banyak (sekurang-kurangnya 2-3 liter sehari) untuk memudahkan penyingkiran toksin
iv) Boleh digunakan oleh lelaki dan wanita

Maria Miracle memang terbaik..

Bersama Pengasas Maria Miracle. Puan Maria...orangnya cantik dan nampak lebih muda dari Achik walau sudah berusia 33 tahun.

antara rakan blogger yang hadir

Nak dapatkan lagi info lanjut tentang Maria Miracle ?

Like FB rasmi Maria Miracle di www.facebook.com/mariamiracleofficial

~ Achik ~

3 comments:

  1. Dulu tak minat pun hafidz ni and tak rasa pun dia handsome. tapi lepas die kawen ni tetibe rasa die handsome pulak hahahahha

    ReplyDelete
  2. lepas ni makin meletoppps la muka kak Huda lepas makan kologen, kalah Hafidz! LOL

    ReplyDelete
  3. Mesti bagus produk ni... rasa nak cuba juga

    ReplyDelete