Tuesday, March 22, 2016

Menang 999.9 Gold Bar Dengan Pembelian MyEternelle Organic Skincare

Assalamualaikum & salam sejahtera...

Timeless Glow Sdn Bhd yang dimiliki oleh Puan Rohanna Hussein sebagai pengasas dan Cik Shahira Sharir sebagai Chief Executive Officer telah pun melancarkan rangkaian produk penjagaan kulit muka dan badan yang diberi nama MyEternélle.

"Because your beauty is Eternélle"

Itulah frasa yang digunapakai oleh pengasas kepada produk ini kerana perkataan Eternélle sendiri membawa maksud kekal. Kecantikan yang kekal selama-lamanya.

Rangkaian produk penjagaan kulit muka dan badan dari MyEternelle

Untuk pengetahuan korang, Puan Rohanna yang merupakan pengasas kepada produk MyEternélle ini telah pun berusia 60 tahun tetapi teksture kulitnya kelihatan anjal seperti wanita yang baru berusia 40 tahun. Hanya dengan menggunakan organic skincare keluaran beliau sendiri.

Kiri sekali : Puan Rohanna, Pengasas MyEternelle
Dua dari kanan : Cik Shahira, Chief Executive Office MyEternelle

Puan Rohanna sebelum ini telah pun mencuba pelbagai jenis produk penjagaaan kulit namun ianya tidak bersesuaian dengan kulit muka beliau walhal banyak belanja telah dikeluarkan untuk membeli pelbagai jenis produk. Berbekalkan azam yang kuat untuk menghasilkan produk penjagaan kulit yang menggunakan bahan-bahan organik, Puan Rohanna tekad untuk menggunakan produk Eternélle terlebih dahulu bagi melihat kesan ke atas kulit wajah beliau sebelum ianya dipromosikan kepada pasaran produk kecantikan.

Puan Rohana, Pengasas MyEternelle

Berpegang pada konsep untuk kelihatan cantik tidak perlu berhabis duit pada produk yang mahal, maka lahirkan Eternélle yang kini boleh dibeli secara atas talian. Sama ada anda berusia 25, 45 atau 65 sekali pun, keperluan anda adalah sama iaitu anda ingin keserian malar segar yang mampu menyerlahkan pesona sebenar serta keperibadian dan personaliti anda.


Demonstrasi penggunaan Miracle oleh Puan Rohana

Siri Penjagaan Kulit Eternélle ini dirumus secara tulen, organik, semula jadi untuk kesuburan kulit tanpa mengira jenis kulit. Produk ini diilhamkan khusus untuk orang Asia yang dipengaruhi persekitaran yang berbeza seperti perubahan iklim setempat, keadaan cuaca dan kelembapan. Produk ini bukan saja mampu memberi kesegaran kepada kulit tetapi turut mengembalikan dan mempertahankan seri keremajaan serta tingkatkan kesihatan kulit sekiranya digunakan secara berterusan. Ianya sesuai digunakan oleh kaum Lelaki dan Wanita.

 Siri Penjagaan Kulit Eternélle :

1. Cleansé - Pembersih Muka Collagen

Tanpa buih & tanpa hakisan dengan kebaikan kolagen. Ianya dirumus untuk membersihkan alat solek, minyak, habuk & kotoran di samping merawat kulit supaya lembut, gebu, lembap dan segar.

Harga:
Malaysia = RM34.90
Brunei / Singapore = $12.90

Harga Pek Isian semula:
Malaysia = RM34.90
Brunei / Singapore = $12.90

Step 1 : Cleanse (Play untuk view demo)

2. Lusté - Intensive Hydrating Serum

Berfungsi menghidratkan kulit dan menggantikan semula kandungan kelembapan. Tidak berminyak dan berkesan dalam menyediakan asas terbaik sebelum pengggunaan Miraclé & Touché.

Harga:
Malaysia = RM79.90
Brunei / Singapore = $29.90


Step 2 : Luste - Intensive Hydrating Serum (Play untuk view demo)

3. Miraclé - Instant Lift & Firm

Formula anti-penuaan eksklusif yang mengangkat & menegangkan kulit untuk penampilan lebih muda. Ekstrak organik digabungkan dengan sengatan bisa lebah mewujudkan kesan pemulihan intensif ketegangan semula jadi yang mengurangkan kekenduran dan garis kulit dengan serta merta.

Harga:
Malaysia = RM112.90
Brunei / Singapore = $39.90

Step 3 : Miracle Instant Lift & Firm (Play untuk view demo)

4. Touché - High Performance Foundation (SPF30)

Bedak asas berprestij tinggi yang sesuai untuk pelbagai tona muka & jenis kulit. Teksturnya yang ringan menjadikan penggunaannya aslim bagaikan lapisan kulit kedua. Ianya melengkapkan gaya pemakai dengan menampilkan sisi segar berdandan tanpa kesan palitan comot atau noda peluh.
Harga:
Malaysia = RM79.90
Brunei / Singapore = $29.90

Harga Pek Isian semula:
Malaysia = RM72.90
Brunei / Singapore = $27.30

Step 4 : Touche High Performance Foundation SPF30 (Play untuk view demo)


Macam mana nak beli produk ni?
Nak beli di mana?

Ok...untuk makluman korang semua, buat masa ini produk Eternélle hanya boleh dibeli secara online di www.myeternelle.com

Sehingga 30 April 2016 31 Mac 2016, Eternélle mengadakan promosi menang jongkong emas 999.9 dengan setiap pembeli Body Set & Skin Set. So, macam mana nak tahu cara untuk buat pembelian, jom sambung baca step di bawah.....

Step 1

layari www.myeternelle.com . Klik Shop seperti gambar di bawah

Step 2

Pilih produk yang hendak dibeli dan klik pada ikon cart seperti dalam gambar di bawah

Step 3

Kemudian, klik view your shopping cart seperti dalam gambar di bawah.

Step 4

Masukkan Coupon Code LUCKYDRAWSKINSET (untuk produk skincare) & LUCKYDRAWBODYSET (untuk set shower gel & body mist). Rujuk gambar di bawah untuk cara yang betul.

Untuk makluman semua, dengan setiap pembelian Skin Set atau Body Set, anda berpeluang untuk memenangi Cabutan Bertuah dengan membawa pulang 999.9 Gold Bar..!!!!



Step 5:

Kemudian klik Proceed to Checkout. Di Checkout Page ni, masukkan maklumat pembayaran. Dan yang paling penting, jangan lupa masukkan Promocode: ETAH sepertimana yang tertera dalam gambar di bawah bagi melayakkan korang untuk nikmati promosi Body Set & Skin Set.


Simple kan...? Untuk dapatkan lagi maklumat lanjut berkaitan produk ini serta testimonial pengguna yang telah merasai sendiri keberkesanan produk ini,

jom Follow : @myeternelle
Like FB Page : MY Eternelle

Berita baik buat semua !! Eternelle telah melanjutkan tempoh penyertaan untuk 999.9 Gold Bar Contest sehingga 30 April 2016..

Jom grab Skincare Set & Bodycare Set dengan harga promosi secara tak langsung anda mempunyai peluang untuk memenangi 999.9 Gold Bar..


~Achik~


Nota: entry ini telah dikemaskini pada 05 April 2016.

No comments:

Post a Comment