Tuesday, September 17, 2013

Nak tukar...!!!!!!!

Assalamualaikum & salam sejahtera uolsssss

cheq skang dalam proses nk mohon minta tukar stesen..dari stesen Selangor ke Ibu Pejabat..
tadi baru pegi jumpa bos cheq minta dia sain borang pertukaran...lepas dia dh sain ni kena jumpa bos lagi sorang plak...lepas tu kena bagi pengarah plak sain..

haiiii...seram jugak..takut xlepas...tapi usaha tu kena ada kan..memang target cheq skang bukan nk cari keje lain or tukar keje lain...sebab cheq rase ok je keje Kastam ni...aritu dpt interview PTD pun cheq xpi..walaupun semua dokumen dh ready..surat kebenaran dari ketua jabatan pun dh ader..surat tu siap cc ke ibu pejabat lagi..last2 cheq xpi pun interview nyer..sebab hati mmg tak nk pi, tapi org sekeliling duk suh pi..

Finally, tetibe cheq terazam "target skang bukan utk tukar keje lain, tapi untuk tukar tempat keje..!"

yeeehaaaa...memang itu azam cheq..

buktinyer..hamikkkk kooo...dua muka surat kot surat permohonan nk mintak tukar ni..bila orang terror karangan bahasa melayu buat surat, ini la jadinyer..hihihihi...

 

semoga permohonan cheq berjaya...amin...doakan yg terbaik utk cheq..! semoga kehidupan cheq lebih baik lagi lepas ni...

 

No comments:

Post a comment