Monday, January 30, 2017

Penawar Resdung Paling Mujarab Keluaran Team Produk Warisan Insan

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Lama rasanya Achik tak berkongsi dengan korang tentang produk-produk kesihatan yang manfaat buat diri korang. Untuk kali ini, produk yang terpilih adalah Penawar Resdung Paling Mujarab. Achik pasti ramai di antara pembaca di luar sana yang mempunyai masalah resdung.


Mengikut pemahaman Achik, setiap orang mempunyai masalah resdung. Bezanya sama ada ianya teruk atau tidak mahupun terlalu sensitif atau masih boleh dikawal. Kita boleh tahu seseorang tu adalah masalah resdung atau tidak. Tak percaya? Cuma la suruh orang tu mengemas rumah...baru je menyapu sikit dah bersin. Tahu-tahu hidung pun mula sok sek sok sek. Kesian tau dengan mereka yang ada masalah resdung macam ni. Dalam family Achik, Abah mengalami masalah resdung yang sensitif dengan habuk...Setiap kali kalau abah mengemas rumah & vacum karpet, hari tu juga la abah Achik mula bersin & tisu tak pernah lekang dari tangan...Mula lah hidung abah pun gatal...


Tanda-tanda Resdung

i) Hidung sentiasa berair / selsema setiap masa terutama ketika cuaca sejuk dan awal pagi.
ii) Gatal-gatal pada hidung, mata dan telinga terutama selepas makan ayam, seafood dan sambal belacan.
iii) Bersin apabila terkena habuk.
iv) Berkahak, banyak jerawat, kurang pendengaran / penglihatan, sakit kepala, kelemumur banyak, rambut gugur, 
    nafas berbau, gatal kulit dan keputihan.

Kesan resdung

Untuk makluman korang semua, Penawar Resdung Paling Berkesan keluaran Team Produk Warisan Insan ini dihasilkan secara tradisional dan merupakan produk keluaran tempatan dari Kelantan. Mungkin ada yang berasa ragu-ragu untuk mencuba produk ini. Jangan risau, korang boleh rujuk laman web http://herbaresdong.blogspot.my/ untuk dapatkan maklumat lanjut berkaitan produk Penawar Resdung Paling Mujarab ini. Banyak juga testimonial daripada pengguna yang berpuas hati dengan keberkesanan produk ini turut dikongsikan dalam laman web tersebut.




Cara pengambilan

1 biji malam
1 biji sebelah pagi

Untuk kesan yang lebih cepat, disyorkan untuk membuka sarung kapsul dan memasukkan serbuk akar kayu ke dalam segelas air kosong.

Selepas dimasukkan serbuk ubat ke dalam air, kacau hingga larut. Mulakan dengan membaca Bismillah dan Selawat ke atas Rasulullah S.A.W.

Nasihat Achik satu je....Jangan pandang remeh dengan penyakit resdung ini. Pada permulaannya, mungkin pesakit resdung mungkin hanya rasa kurang selesa di hidung, muka gatal-gatal dan sebagainya. Tetapi sekiranya penyakit resdung ini tidak dirawat, ianya mampu memberikan kesan yang memudaratkan pada pesakit.

Antara testimonial daripada pengguna yang berpuas hati:





Lebih baik mencegah dari awal sebelum ianya terlambat. Sebarang pertanyaan berkaitan PenawarResdung Paling Mujarab bolehlah hubungi:

Puan Aisyah
013-987 1616 & 019-949 6133

Pesanan produk juga boleh dibuat terus dengan Puan Aisyah. Paling penting sekali, pastikan korang beli Penawar Resdung Paling Mujarab ini daripada pengedar yang sah. Untuk dapatkan maklumat lanjut berkaitan pengedar yang sah, lebih baik korang berhubung sendiri dengan Puan Aisyah, pemilik produk ini.



Selain Ubat Resdung Paling Berkesan, Team Produk Warisan Insan juga turut mengeluarkan "PENAWAR BUASIR PALING MUJARAB BAGI KAUM LELAKI DAN WANITA". Sekiranya korang ada masalah buasir, bolehlah layari (http://warisanislamic.blogspot.my/2012/04/majun-buasir-paling-berkesan-di.html ).

~ Achik ~

No comments:

Post a Comment