Wednesday, June 01, 2016

Review: Jonlivia Hot Pants Bantu Mengecilkan Saiz Kaki Anda

Assalamualaikum dan salam sejahtera korang...

Ada di antara pembaca blog Achik ni yang adalah masalah saiz peha dan betis yang besar? Hehehehe.....entry kali ni, Achik nak berkongsi dengan korang tentang Hot pants yang dapat membantu anda mengatasi masalah tersebut. Kalau tengok di pasaran sekarang ni, 'hot pants' antara yang terlaris dijual dan mendapat sambutan ramai. Tak kira la 'hot pants' jenama apa sekali pun. Pendek kata selagi 'hot pants' tersebut mampu membantu seseorang itu untuk mengecilkan bahagian kaki yang berlebihan lemak, ianya akan terus mendapat sambutan di pasaran.



Untuk pengetahuan korang, selama ni Achik tak pernah pun cuma mana-mana 'hot pants' yang ada di pasaran. Apabila diberi peluang untuk mencuba dan memberi testimonial berkaitan 'hot pants' Jonlivia ini, buat Achik tertarik dan takkan lepaskan peluang. Apa yang istimewa sangat dengan Jonlivia Hot Pants ini?

Jonlivia Hot Pants ini direka khas dengan ciri-ciri pengudaraan yang baik serta menyerap peluh. Kalau tengok pada fabrik seluar panas ini, mungkin korang teragak-agak untuk memakainya. Yela..sesetengah kulit kita ni ada yang sensitif. Apabila pakai pakaian yang fabriknya tidak menyerap peluh, kulit akan berasa gatal. Namun, tidak dengan Jonlivia Hot Pants.



Sungguh pun luaran seluar panas Jonlivia ni nampak keras dan kasar, tapi ianya sangat selesa dipakai terutamanya waktu bersenam. Malah korang boleh pakai seluar panas ni semasa berzumba mahupun senamrobik yang memerlukan korang untuk stretch di bahagian kaki. Ianya sangat selesa !!!! Korang boleh stretch kaki korang seluas-luasnya tanpa perlu risau ianya koyak..hehehe...tak percaya? Ni ha gambar kaki Achik semasa Achik buat senaman 'Lunges'.


Jujur cakap, Achik sememangnya tiada masa untuk keluar bersenam. Jadi bila masanya Achik akan pakai Jonlivia Hot Pants ini??? Hehehe...waktu tidur sudah tentu waktu yang terbaik..Sungguh pun Achik sedang tidur tapi di bahagian kaki akan lebih berpeluh apabila bangun tidur nanti seolah-olah baru melakukan senaman ringan.

Bahagian yang Achik bulatkan ini, fabriknya lebih lembut untuk memberi pengudaraan yang baik dan buat kita berasa selesa semasa memakainya.

Oh ye...kalau korang nak tahu, Achik memang hari-hari bila ke pejabat akan pakai girdle...hehehe...kenapa? sebab Achik lebih selesa bila berbaju kurung mesti pakai girdle. Tapi sejak ada Jonlivia Hot Pants ni, Achik akan pakai hari-hari bila ke pejabat ! Selesa ok...Rekaan fabriknya buat Achik rasa selesa walaupun ianya dipakai selama 9 jam semasa di pejabat.



Jom baca lagi ciri-ciri yang ada pada Jonlivia Hot Pants ini:


·         Ada pilihan saiz. Jadi tak perlu risau tak muat. Achik pakai size L. Tips untuk pilih Jonlivia Hot Pants ini, adalah pilih saiz yang kecil sedikit dari saiz seluar yang korang biasa pakai. Kalau pilih yang sama saiz, macam mana seluar panas tu nak tolong kecilkan peha korang kan...

·         Diperbuat daripada 15% Polyester, 70% Neoprene dan 15% Nylon.


·         Diperbuat daripada Hi-Tech fiber & mempunyai inner layer yang membantu meningkatkan suhu badan anda.

·         Mudah dicuci dan senang kering.

·         Kualiti dan gabungan fabrik yang digunakan memberikan pengudaraan yang baik buat kaki anda. Walau berpeluh, tetapi tetap selesa.


·         Sangat sesuai dipakai oleh mereka yang baru lepas bersalin. Lagi cepat nak kembalikan saiz dan bentuk badan yang ideal.

·         Unisex ! bukan perempuan je, lelaki pun boleh pakai sebab Jonlivia Hot Pants pun ada seluar pendek.

·         Membantu meningkatkan lagi kadar metabolisme badan sebanyak 4x ganda. Memang sesuai sangat dipakai untuk bantu bakar lemak korang tu !

Buat mereka yang gemar bersenam, apa kata gantikan seluar senam yang korang pakai selama ni dengan Jonlivia Hot Pants. Sudah pasti ianya akan mempercepatkan proses pembakaran lemak di bahagian kaki korang. Istimewanya seluar ini, selain membantu dalam pembakaran lemak, Jonlivia Hot Pants pun dapat memberi bentuk kaki idaman buat pemakainya.

Manakala bagi korang yang agak malas bersenam, boleh pakai seluar panas Jonlivia ni semasa melakukan kerja-kerja rumah seperti memasak, mengemas rumah, basuh baju, menggosok baju dan sebagainya. Semasa melakukan kerja-kerja rumah, sudah tentu korang akan lakukan banyak pergerakan kaki...Haaa...kan bagus pakai seluar panas Jonlivia masa buat kerja rumah tu...Penat melakukan kerja-kerja rumah tak disia-siakan begitu sahaja apabila dalam masa yang sama berlakunya pembakaran lemak di bahagian kaki korang... 


Jika ada di antara korang yang berminat untuk dapatkan Jonlivia Hot Pants ini bolehlah layari laman web rasmi / emel / hubungi talian telefon seperti di bawah:

Laman Web Rasmi:

Email:
hello.jonlivia@gmail.com

Hp. no.:
011-1666 4083



No comments:

Post a Comment