Friday, November 30, 2012

Penempatan oh penempatan

Assalamualaikum...salam jumaat buat semuanya....

Adoiiiiiii.....pening sangat kepala pikir pasal penempatan ni....hari ni kena submit borang pemilihan penempatan....kitorang dibenarkan utk pilih 3 tempat....yang pasti cheq mestilah pilih kat hq kan...hahahahha....penat dh kot nk kena keje jauh2...tapi itula cabaran yg kena hadapi kalo dh keje kat kastam ni...so 3 tempat yg cheq pilih:

1) HQ
2) Selangor - port klang
3) KLIA

Kalo tengok yg paling dkt dh tentu la kat HQ  kan.....lagi 2 tempat tu terpaksa letak...dh takde pilihan...tapi harapan nk dpt tempat yg kita pilih tu mmg tipis la kot....lagi2 rmai peserta dari negeri lain yg pilih HQ n KLIA....cheq sangat la risau kena campak tmpat jauh2 sebab cheq baru je pindah balik dari Penang...penat oi berpindah randah ni....barang kat Penang pun tak habis bawak balik lagi....

Takpela kan...dh anta pun borang tu...n cheq pun dh tulis sebab cheq pilih HQ.....harap2 dptla buat ape yg cheq minat...korang semua doakan cheq ek......aminn.....

____________________
(updated via Blogger for Android)

No comments:

Post a comment