Wednesday, November 28, 2018

Wajah Kelihatan Bersinar dengan JOLIE Shimmer Shine Cushion


Assalamualaikum dan salam sejahtera…

Alat solek dengan orang perempuan sememangnya sudah sinonim. Malah ada yang sanggup membelanjakan berates-ratus ringgit untuk mendapatkan stok alat solek jenama pilihan mereka. Tapi berbeza dengan Achik...hehehe..kehidupan Achik yang serba busy ni buat Achik selalu tampil ringkas dan hanya mengenakan set penjagaan kulit dan alat solek yang basic supaya muka tak kelihatan kusam. Bagi Achik itu sudah cukup memadai asalkan wajah kelihatan bersiri berbanding dengan rupa tanpa make up bila duduk di rumah..Hahahahah…


Baru-baru ini Achik diperkenalkan dengan bedak yang sangat ringkas teksturnya tapi memberikan finishing effect yang memuaskan. Korang pernah dengar produk jenama Jolie? Kalau tak pernah, meh Achik perkenalkan pada korang bedak jenama Jolie yang mampu memberikan wajah korang tampil bersinar-sinar sepanjang hari. Ini lah dia Jolie Shimmer Shine Cushion (JOLIE). Bedak JOLIE ini merupakan bedak premium yang sangat berkualiti dan telah mula berada di pasaran sejak bulan September 2018. Sungguh pun ianya merupakan produk keluaran Malaysia, bedak cushion JOLIE ini setanding dengan bedak-bedak jenama antarabangsa yang ada di pasaran. Tahu tak bedak JOLIE ni memberi effect pada wajah korang macam baru di make up oleh jurusolek professional tau..memang glowing sangat di spot-spot penting pada wajah korang.

Cantik kan warna caramel ni bila kena pengcahayaan semula jadi

Dengan slogan ‘Less is More’, JOLIE menyerlahkan penampilan wajah kaum hawa yang bersolek. Walau nampak ringkas bedak yang dikenakan di wajah tetapi bila terkenal cahaya, dia punya glowing tu cantik tau..kadang-kadang make up jenama mahal-mahal pun tak dapat memberikan kesan yang menarik macam tu.

Apa yang menarik dengan bedak JOLIE ni, sungguh pun teksturnya ringkas, ianya diformulasikan dengan SPF35+ yang mampu melindungi dan merawat kulit daripada sinaran UV. Dengan dilengkapi formula SPF35+ ini, korang dah tak perlu nak tempek macam-macam foundation pada wajah korang sebelum mengenakan bedak. Memadai wajah dikenakan dengan serum / pelembap sebelum disapu dengan bedak JOLIE. Simple kan…kalau korang jenis malas nak bersolek, bedak JOLIE ni memang sesuai sangat dengan korang.


Jom tengok apa lagi KELEBIHAN yang ada pada Jolie Shimmer Shine Cushion:

1)    Ringkas, tekstur yang ringan dan tidak berminyak. Pakai nipis-nipis pun dan memadai;
2)    Mudah dipakai dan hanya mengambil masa 2 minit untuk buat wajah korang glowing;
3)    Mudah dibersihkan dengan air dan mesra wuduk;
4)    Mampu mengatasi jeragat dan mengecilkan liang pori di wajah dengan penggunaan yang berterusan;
5)    Kulit tidak kelihatan kusam dan berkerak kerana JOLIE menggunakan bahan-bahan premium berkualiti tinggi;
6)    Kesan wajah segar dengan efek shimmer shine dari JOLIE; dan
7)    Dilulus oleh KKM !

Bedak JOLIE ni dikeluarkan dalam 2 tona warna yang berbeza iaitu Cream dan Caramel. Yang Achik gunakan ni adalah Caramel. Tona warna Caramel mungkin nampak gelap sedikit untuk kulit Achik apabila Achik berada dalam ruang yang kurang pencahayaan…Tapi bila kena cahaya matahari kat luar atau cahaya lampu yang kena direct pada wajah, memang nak bersinar-sinar muka Achik. Yang paling bestnya bila pakai bedak JOLIE dan pergi bersenam, wajah tetap berseri-seri dan bersinar walaupun Achik tengah berpeluh…

Nampakkan glowing & shimmering dekat pipi, hidung bila kena lighting..cantik..

Kalau korang berminat untuk cuba bedak keluaran JOLIE ni boleh buat tempahan melalui whatsapp..senang saja.. Klik je link whatsapp di bawah untuk korang buat tempahan: 

HQ:
www.wasap.my/60193273566

Agen JOLIE:
www.wasap.my/60162339464
www.wasap.my/60193839980 (Shah Alam & Klang)
www.wasap.my/60185737159 (KL Sentral & Brickfields) www.wasap.my/60173684536 (KLCC & Ampang)

Harga ??

Beli 1 = RM75
Nak lagi Jimat ??? Beli 2 kotak pada harga RM100 !!


Untuk dapatkan info lanjut berkaitan produk JOLIE bolehla emel kepada HQ di joliebeauty.hq@gmail.com atau boleh like dan follow akaun FB & IG di bawah:


~ Achik Huda ~

No comments:

Post a Comment