Saturday, June 30, 2018

CARRIE JUNIOR ODOUR BUSTER | Syampu Khusus Untuk Kanak-Kanak

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Bukan orang dewasa sahaja yang perlu menjaga kesihatan kulit kepala. Malah penjagaan kulit kepala anak-anak kita juga perlu dititikberatkan. Kelalaian para ibu bapa dalam mengutamakan kebersihan kulit kepala akan menyebabkan berlakunya jangkitan pada kulit kepala anak-anak seperti ruam, kudis dan sebagainya. Akibat jangkitan tersebut, ianya mengeluarkan bau kepala yang kurang menyenangkan.

Bau yang kurang menyenangkan ini bukannya disebabkan jangkitan kulit kepala saja. Kebiasaannya anak-anak kecil yang berpeluh selepas bermain di luar atau pun pulang dari sekolah pasti mempunyai bau masam yang meloyakan. Sebenarnya bau yang kuat ini berpunca daripada kulit kepala dan rambut anak-anak yang berpeluh. Baunya akan menjadi lebih teruk apabila kulit kepala anak anda berminyak. Jadi, macam mana cara untuk menghadapai masalah ini…???

Kita yang dewasa ni pun setiap hari akan cuci rambut dengan shampoo yang bersesuaian. Jadi, ianya juga perlu diamalkan oleh anak-anak kita apabila pulang dari sekolah atau pun bermain di luar. Pemilihan shampoo untuk anak-anak juga jangan dipandang remeh. Sebabnya shampoo orang dewasa memang tidak sesuai dengan kulit kepala kanak-kanak tau.!

Carrie Junior Odour Buster Kids Shampoo dalam pek promosi..siap ada backpack lagi

Penggunaan shampoo dewasa pada kanak-kanak akan menyebabkan masalah kulit kepada dan rambut terutama bagi kanak-kanak berumur antara 6 hingga 12 tahun. Nampak tak..? Kita ingatkan anak-anak yang dah mula sekolah rendah ni dah besar..Jadi boleh guna shampoo orang dewasa…tak perlu beli shampoo banyak2..Sebenarnya silap..mereka masih lagi kanak-kanak dan perlukan shampoo yang khusus untuk kanak-kanak. Kulit kepala dan rambut kanak-kanak memang halus dan sensitif. Jadi belanja la sedikit wang untuk anak anda bagi beli shampoo yang sesuai..Nanti dah besar, rambut anak korang jugak yang cantik kan..


Faham dengan keperluan seharian kanak-kanak, Carrie Junior memperkenalkan Carrie Junior Kids Shampo Odour Buster, iaitu shampoo yang selamat digunakan setiap hari oleh kanak-kanak. Ianya memberikan haruman yang menyegarkan pada rambut sepanjang hari. Shampoo baru yang dirumus khas ini dapat membantu menghilangkan bau yang tidak menyenangkan pada kulit kepala kanak-kanal secara berkesan. Sudah pasti ianya tidak mendatangkan kesan yang buruk pada rambut dan kulit kepala mereka.

Aroma buah-buahan yang terkandung dalam shampoo ini dapat bertahan selama 24 jam. Sudah pasti anak korang sentiasa bau segar dan wangi walaupun seharian bermain dan berseronok di luar rumah. Carrie Junior Kids Shampo Odour Buster diperkaya dengan minyak zaitun ini dapat menyuburkan dan melembutkan rambut agar mudah diurus dan disikat.

 
Ada hadiah mainan kat belakang botol shampoo ni...Ada 6 koleksi semuanya...Dapatkan 6 koleksi mainan ini dengan pembelian shampoo dan mandian Carrie Junior

CARRIE JUNIOR KIDS SHAMPOO ODOUR BUSTER

·         Hadir dalam aroma Perky Peach Fruity Burst
·         Mempunyai pH seimbang, lembut dan tidak menghakis kulit kepala
·         Dijual dalam 2 saiz
·         Pek 280g = RM10.10* (SM) / RM10.60* (SS)
·         Pek 700g – RM20.70* (SM) / RM21.70* (SS)
·         Boleh didapati di kedai runcit, pasaraya, pasaraya besar & farmasi utama

*harga tertakluk kepada perubahan berdasarkan penguatkuasaan cukai yang diumumkan oleh Kerajaan.

ni mainan yang Achik dapat

Kini, ibu bapa boleh memeluk anak-anak selepas bermain walaupun berpeluh namun masih kekal segar dan berbau aroma buah buahan sepanjang hari!

~ Achik ~

No comments:

Post a comment