Thursday, March 21, 2013

Harapan tipis setipis juruaudit....

Assalamualaikum...

korang nampak tak gambar kat atas tu...? korang paham tak apa maksud gambar kat atas tu...?? kalo tak paham meh cheq kasi paham...untuk pengetahuan korang, 28 mac ni cheq ader interview SPA untuk post Akauntan W41...tak sudah2 kan cheq ni...dh dpt keje tetap kot dekat JKDM...tapi sibuk duk pegi interview lagi...

erm...sebenarnya takut jugak nk pegi interview kali ni...takut jadik macam kes interview juruaudit sebelum ni..punya la blagak panel dari SPA tu...memperlekehkan cheq...eeeeee....sampai hati tau...resume cheq di campak2nya...sakit betul hati...so dh pasti la kan cheq GAGAL interview tu...

well...utk interview kali ni redah ajer la, walaupun kalo korang tngok kat gambar atas tu, bilangan kekosongan jawatan cuma 16 jerkkkkkkk...!!! ENAM BELAS jer erkkkk...!!!! so, jangan mengharap sangat la...just try my luck..kalo ader rezeki adela...kalo takde, bersyukur jela dengan apa yang adooooooooooo.....org lain nk dpt keje lantikan SPA ni punya la susah, so please appreciate what u have!!

SEKIAN...

*tolong doakan sayaaaaaaaaa...

No comments:

Post a comment