Tuesday, September 11, 2012

Pening a.k.a. Sakit Kepala !!

Assalamualaikum...
Sejak dua menjak ni Penang kerap hujan...dan yg pasti setiap kali bila hujan, cheq mesti ade kt luar...nak pakai  payung pun tak bleh...sebab kat Penang ni bila  hujan jer angin sgt la kuat...mane tak nyer tepi laut kann....so kalo pakai payung pun serupa tak pakai payung...silap hari bulan payung pun boleh terbang...
Oleh sebab kerap sgt kena hujan, kepala asik sakit jer skang...badan pun kejap  panas kejap sejuk....Ya Allah...kurniakan lah  kesihatan yang sempurna buat diriku...amin.....semoga cheq sentiasa sihat...sebab nk pegi kastam dh ni...3 bulan duk dlm  penjara....mesti jadual sgt padat...dan pada waktu tu mungkin akan  terputus hubungan dgn dunia luar.......
Fuhhhhh...sakitnyer kepala...mane panadol actifast ni...

_____________
(updated via Blogger for Android)

No comments:

Post a comment