Assamualaikum
dan salam sejahtera.
Pada 13
Jun 2016 yang lalu, Watsons Malaysia telah melancarkan kempen Hari Raya dengan
tayangan muzik video ‘Raya Ni Mesti Cun’ yang telah dibintangi lebih daripada
20 orang personaliti terkemuka tanah air. Majlis Pelancaran kempen #RayaNiMestiCun telah pun diadakan di
Megaview Banquet Hall, Menara Kuala Lumpur dengan dihadiri oleh ramai
selebriti, media serta komuniti blogger.
“Hari raya
merupakan salah satu musim perayaan yang paling penting untuk kami mendekatkan
diri dengan pelanggan kami. Tahun ini kami ingin menyampaikan mesej
mempersiapkan diri untuk kelihatan ‘cun’ sempena Hari Raya yang bakal tiba
nanti,” kata Danny Hoh, Ketua Pemasaran, Watsons Malaysia.
sesi Q&A berkaitan kempen Raya Ni Mesti Cun bersama Mr. Danny, Ms. Caryn dan Dr. Eric Leong
Untuk
makluman korang, muzik video #RayaNiMestiCun telah diterajui oleh
pelakon-pelakon terkenal seperti Mawar Rashid, Sari Yanti dan Raja Ilya yang memegang watak utama sebagai Limah Skemah, Kiah Selfie dan Siti Tudung. Mesej yang ingin disampaikan
melalui muzik video ini adalah transformasi ketiga-tiga watak ini untuk tampil
cantik dan cun di Watsons. Muzik Video yang menarik dan comel ini telah
diarahkan dan dihasilkan oleh Urban Ads bersama-sama dengan Bahagian Pemasaran
Watsons Malaysia.
Kiri: Mawar Rashid sebagai Kimah Skemah
Tengah: Sari Yanti sebagai Kiah Selfie
Kanan: Raya Ilya sebagai Siti Tudung
Pengambaran
muzik video ini telah diadakan pada bulan April 2016 di sekitar Lembah Klang.
Selain mesej kecantikan, muzik video ini turut menekankan semangat perpaduan
dengan melibatkan ramai artis daripada pelbagai bangsa. Antara artis dan
personaliti Malaysia yang turut terlibat ialah Amber Chia, Arja Lee, Dayah
Bakar, Kit Mah, Monika Sta Maria, Nadia Heng, Nadine Ann Thomas, Nomad, Shuk
SYJ dan Wafa de Korte.
Menurut
kata Mr. Danny, idea menghasilkan muzik video sempena Hari Raya ini adalah
disebabkan kejayaan muzik video Tahun Baru Cina yang telah menjadi salah satu
muzik video paling banyak ditonton di Malaysia...Wahh...tahniah Watsons
Malaysia atas kejayaan tersebut. Semoga semangat untuk menyampaikan mesej
kepentingan untuk kelihatan cantik dari segi dalaman dan luaran tercapai dalam
muzik video Hari Raya ini.
Para selebriti yang terlibat dalam Muzik Video #RayaNiMestiCun
Selain
itu, Watsons Malaysia turut melancarkan #KoleksiCun
yang melibatkan cadar dan kusyen edisi terhad yang direka oleh Dr. Eric Leong
dengan kerjasama Akemi. Lawa tau....Warna pink nya memang sangat Cun! Korang
pun boleh dapatkan rekaan edisi terhad ini di semua kedai Watsons sepanjang
tempoh penebusan mulai 16 Jun 2016
hingga 31 Ogos 2016 selagi stok
masih ada..!
#KoleksiCun dari Dr. Eric Leong
Jadi, macam mana nak tebus?
Untuk
setiap pembelian sebanyak RM20 di kedai Watsons atau secara Online, pelanggan
menerima sati e-setem. Tambahan e-setem akan diberikan apabila pembelian dibuat
melibatkan barangan jenama Watsons dan barangan jenama yang menyertai kempen
ini. Cadar dan kusyen eksklusif ini dapat ditebus dengan lima e-setem bermula pada harga RM14.90.
Oh
ye...kerjasama antara Dr. Eric Leong dan Watsons Malaysia ini merupakan kali
pertama dan sudah tentu Dr. Eric berasa gembira untuk turut berkongsi kepakaran
beliau untuk perayaan ini. Pemilihan reka bentuk, warna serta corak telah
dilakukan dengan teliti untuk memenuhi citarasa setiap isi rumah di Malaysia.
Dr. Eric Leong, Danny Hoh (Pegawai Pemasaran Watsons Malaysia), Caryn Loh (Ketua Pegawai Operasi Watsons Malaysia), Low Siew Hui (CSR Ambassador, Watsons Malaysia), Justin Cheah (Pengarah Projek, Kenchara Soup Kitchen Society)
Antara Jenama yang mengambil bahagian dalam promosi Hari Raya #RayaNiMestiCun di Watsons
Lebih
mulia lagi, sambil pelanggan membuat penebusan #KoleksiCun ini, dalam masa yang
sama Watsons Malaysia akan menderma selimut kepada mereka yang memerlukan
melalui organisasi kebajikan Kechara Soup Kitchen. Tahniah Watsons. !
"Sambutan Hari Raya
adala penting untuk semua lapisan masyarakat,
tanpa mengira latar belakang. Dengan
kesempatan ini juga, kami bekerjasama dengan organisasi kebajikan Kechara Soup
Kitchen dalam projek tanggungjawab sosial ini," jelas Caryn Loh, Ketua
Pegawai Operasi, Watsons Malaysia.
Kempen Hari Watsons
tahun ini pasti menarik kerana Watsons turut mengumumkan Jualan Hebat dengan potongan
sehingga 50% di semua kedai Watsons di seluruh negara bermula 16 Jun 2016 (Semenanjung Malaysia) dan 23 Jun 2016 (Sabah dan Sarawak).
Buat korang yang
gemarkan guna telefon pintar, bolehlah muat turut aplikasi mobil Watsons
Malaysia yang baru sama ada di Google Play Store atau pun Apple app Store. Sama
juga, dengan adanya aplikasi mobil ini korang boleh tahu promosi terkini di
kedai Watsons dengan lebih pantas!
Sepanjang musim perayaan
ini, ahli-ahli VIP Watsons yang membelanjakan minima RM100 menggunakan kad Watsons Touch ‘n Go dalam satu resit
akan dapat menikmati rebat RM5.
Promosi ini hanya terhad untuk 10,000 ahli pertama sahaja.!
Ahli-ahli VIP Watsons
boleh menyemak mata ganjaran di www.watsons.com.my/myrewards
dan menikmati tawaran talian eksklusif di www.watsons.com.my .
Untuk maklumat lanjut mengenai
kempen Watsons Malaysia Hari Raya, sila layari www.watsons.com.my/rayanimesticun
Nah...Achik attach Muzik Video kempen #RayaNiMestiCun untuk tontonan korang semua..
Nah...Achik attach Muzik Video kempen #RayaNiMestiCun untuk tontonan korang semua..
No comments:
Post a Comment