Sunday, August 16, 2015

MEGA CAREERS & STUDY FAIR IS BACK


Yeah...

Mega Careers & Study Fair is back..!!!!

Pada 12 Ogos 2015 yang lepas telah diadakan Bloggers Night with Jonathan Yabut yang bertempat di Johnny Rockets, Sunway Pyramid. Jonathan Yabut merupakan pemenang bagi The Apprentice Asia..


Antara Bloggers yang hadir. Jonathan turut menghadiahkan buku beliau bertajuk From Grit to Great : The journey to becoming Asia's first apprentice

Para blogger menikmati makanan yang dihidangkan oleh Johnny Rockets.


Ketika Bloggers Night tersebut, secara rasminya diumumkan yang Mega Careers & Study Fair akan diadakan selama 2 hari bermula 22 Ogos 2015 dan berakhir pada 23 Ogos 2015 bertempat di Hall 1 & 2 di KLCC. 

Jonathan Yabut telah dilantik sebagai Duta Mega Careers & Study Fair.


Mega Careers & Study Fair kali ini mengsasarkan kehadiran lebih 50,000 orang pengunjung yang terdiri daripada mereka yang sedang mencari kerja serta bakal pelajar pascasiswazah.

Masuk adalah PERCUMA..!!!!


Pameran 3 dalam 1 ini terdiri daripada :

* Malaysia's100 Career Fair
* CareerBuilder Fair
* Postgradasia Postgraduate Studies Fair


*****

Untuk kali ini, mereka yang hadir berpeluang untuk mendapat khidmat nasihat daripada 150 syarikat dan universiti dari dalam dan luar Malaysia yang turut serta dalam Mega Careers & Study Fair ini. Bagi mendapatkan maklumat lanjut berkaitan syarikat dan universiti yang akan mengambil bahagian bolehlah layari careersandstudy.com/exhibitor.aspx


Jadi, tunggu apa lagi..jom ramai-ramai mendaftar di laman careersandstudy.com

Jangan lupa save the date supaya anda tidak terlepas peluang untuk masa depan yang cerah.

Good Luck !



- ACHIK -

No comments:

Post a Comment